Inkommande ärenden
Intervaro tillhandahåller tjänster för att hjälpa er med ärenden gällande support och vidareutveckling. Retainerkunder är prioriterade. Alla priser exkl. moms.
Normal Retainer |
Normal Standardpris |
Brådskande | Kväll/Helg | |
Tid | 08:00-16:00 | 08:00-16:00 | 08:00-16:00 | Utanför kontorstid |
Åtgärd påbörjad | Inom 6 arbetsdagar | Vid första lucka | 1-3h | 2-6h |
Kostnad/timme | Baserat på Retainer nivå | 1 495 kr | +100% | +100% |
Om ärendet uppskattas att ta under 4 timmar påbörjas ärendet utan estimering, såvida detta inte skriftligen begärs. Observera att tidsuppskattningar inte är en garanti, utan att arbetstiden kan skilja sig från den initiala uppskattningen. Kontorstid motsvarar 08:00-16:00 helgfria vardagar. Semester kan påverka arbetstiderna. Tid mäts per påbörjad timme.
* Vi kan inte garantera att brådskande/kväll/helg ärenden för kunder som ej är retainerkunder hanteras inom de angivna tiderna. Om ärendet inte hanteras inom de angivna tiderna övergår ärendet och priset till Normal för Ej Retainerkund.
Ändringar
Prisjusteringar sker kontinuerligt, vanligtvis en gång per år. Denna sida visar gällande priser.
Senast uppdaterad: 2023-01-01
English: Pricelist
Incoming tickets
Interview provides services to help you with support. Retainer clients are prioritized. All prices excluding VAT.
Normal Retainer |
Normal Standard pricing |
Urgent | Evening/Weekend | |
Priority | 08:00-16:00 | 08:00-16:00 | 08:00-16:00 | Non office hours |
Action within | 6 workdays | At first free spot | 1-3h | 2-6h |
Price/hour | Based on retainer level | 1 495 kr | +100% | +100% |
If the ticket is estimated to take less than 4 hours, the work begins without estimation, unless requested in writing. Note that time estimates are not a guarantee, the working hours may differ from the initial estimate. Office hours: 08:00-16:00 non-working weekdays. Holidays can affect working hours. Time is measured per hour.
* We cannot guarantee urgent issues for customers who are not retainer clients are handled within the specified timeframes. If the ticket is not handled within the specified hours, the ticket and the price goes to Normal for Non Retainer Clients.
Changes
Price adjustments is done continually, usually once per year. This page shows current prices.
Last update: 2023-01-01